6. osa – Kuidas jõuda oma inimesteni?

Oled jõudnud 6. päeva juurde – ja see on suur asi.
Sul on nüüd pakkumine, sihtrühm ja selgus.
Aga kogu selle töö tulemus sünnib alles siis, kui keegi su sõnumit näeb, tunneb ja tahab vastata.

 

Tänane ülesanne aitabki sul:
…kirjutada oma esimene turunduspostitus või müügisõnum, mis ei suru, vaid kutsub. Loomulikult.

0 Comments

Lisa oma kommentaar

Ülesanne ChatGPT-ga:

💬 “Kirjuta Instagrami või Facebooki postitus, mis räägib [sihtrühma probleemist] ja toob välja, kuidas see pakkumine aitab. Alusta tähelepanu köitva hook’iga ja lõpeta kutsega uurida lähemalt.”

💬 Lisa ka: “Kirjuta see ka emotsionaalsemas, informatiivsemas ja lühemas versioonis.”

Kui sa soovid töövihiku abil edasi katsetada ka e-kirju, story’sid või muude kanalite sõnumeid, siis leiad sealt selleks häid näiteid ja käske.

📘 Töövihik on sulle toeks, kui tahad rohkem kindlust oma sõnumite loomisel.

Testküsimus:

Mis tunne peaks tekkima head turundussõnumit lugedes?

Vasta testküsimusele, kui soovid kursuse lõpus saada osalemise eest 15€ kinkekaardi. (Tähtaeg kõigile testküsimustele vastamiseks on 25. aprill k.a)

Tahad, et see kõik ei jääks lihtsalt heaks pakkumiseks, vaid tooks ka päriselt tulemusi?

Kui sul on nüüd olemas:

✔ sihtrühm,
✔ teadmine nende valupunktidest,
✔ ja valmis pakkumine…

…siis järgmine loogiline samm on luua sild nende inimeste ja sinu pakkumise vahele. Just see ongi müügitunnel – läbimõeldud teekond, mis aitab inimesel liikuda segadusest selguseni ja tunda:
“See on täpselt see, mida ma praegu vajan.”

Eriline pakkumine sulle – ainult aprilli lõpuni

Müügitunnelite loomise kursuste komplekt
sisaldab kahte süvitsi veebikursust, mis aitavad sul oma pakkumise ümber luua süsteemi, mis toob päris tulemusi.

Komplekt sisaldab kahte meie parimat müügitunneli kursust. 

Väljakutsete loomise meistrikursus (tavahind: 397€)
Samm-sammuline juhend, kuidas luua väljakutse, mis mitte ainult ei haara tähelepanu, vaid valmistab sihtrühma nii hästi ette, et pakkumine tundub loomulik järgmine samm.
🟡 Eemaldab ostukõhklused
🟡 Aitab inimesel tajuda: “Ma tahan seda!”

Väljakutsete müügitunnel on see, mis on aidanud mul 4 aastaga luua üle 200 000€ käivet Eesti turul. 

Postituse vaatajast lojaalseks kliendiks (tavahind: 297€)
Süsteemne tööriist, mis aitab sul valida just sinu tootele või teenusele sobiva müügitunneli tüübi.
🟡 Vali endale sobiv struktuur (nt mini-kursus, konsultatsiooni funnel, sisuturunduse tunnel vmt)
🟡 Õpi, kuidas juhtida inimest ostuni nii, et ta tunneb end kogu protsessis hästi ja väärtustatuna

Marika Hanson: Pärast sellel kursusel osalemist müüsin ma loodud müügitunneli abil kõik oma 60+ tantsuklassid välja.

Boonus:

Ligipääs tehniliste abivideote kogule (väärtus 297€), kus kõik sammud (nt meilikirjad, registreerimislehed, automatiseerimised) on eesti keeles lahti seletatud, samm-sammult.

 

Kui su sees on valmisolek liikuda müügini – aga soovid seda teha väärikalt ja läbimõeldult,
siis see komplekt on loodud sulle.

Tavahind: 991 €
Sulle täna: 277 €
Esimesele 5-le: 217 €

(Tasuda saab ka osamaksetega.)
Pakkumine kehtib ainult kuni 30. aprillini

Kui sul on olemas hea pakkumine… siis ära jäta seda sahtlisse.
Lase sel hakata tööle.